Saturday, April 23, 2005

දිනෙක මතු දා - Dineka Mathuda
Hemal Jayawickrama and Sashika Nisansala ("සදා ඔබෙයි මා" ගී එකතුව)

දිනෙක මතු දා ලොවට හඬ ගා කියන්නම්
ඔබට මා ආදරෙයි ඉඳුරා කියන්නම්
එතෙක් ඉමු අපි සැඟවිලා
ලොවේ දෙනෙතින් සැඟවිලා
මගේ කුමරියනේ

දිනෙක මතු දා ලොවට හඬ ගා කියන්නම්
ඔබට මා ආදරෙයි ඉඳුරා කියන්නම්
එතෙක් ඉමු අපි සැඟවිලා
ලොවේ දෙනෙතින් සැඟවිලා
මගේ කුමරැවනේ

ඔබ ඔබේ ලොව, මා මගේ ලොව සිරවුණා
ඔබ ඔබේ ලොව, මා මගේ ලොව සිරවුණා
ආදරේ අප කියාගන්නට බැරිවුණා
මේ පවින් ගැලවී, මිදෙන දින ළංවී
හෙට පහන් තරු දිලිසෙනා
මගේ කුමරැවනේ

සීත සිසිරය මැද වසන්තය එළැඹිලා
සීත සිසිරය මැද වසන්තය එළැඹිලා
දෙහද පෙම් මල් දෙවන වරටත් පිබිදිලා
ඔබ මගේ වේ නම්, මා ඔබේ වේ නම්
අද දුරින් ඉමු සැනසිලා
මගේ කුමරියනේ

දිනෙක මතු දා ලොවට හඬ ගා කියන්නම්
ඔබට මා ආදරෙයි ඉඳුරා කියන්නම්
එතෙක් ඉමු අපි සැඟවිලා
ලොවේ දෙනෙතින් සැඟවිලා
අපේ ආදරයේ

පද රචනය: රසික සූරියආරච්චි
තනු නිර්මාණය: හේමාල් ජයවික්‍රම
සංගීතය: විශාරද ඉන්දු ප්‍රේමතිලක
ගායනය: හේමාල් ජයවික්‍රම සහ සශිකා නිසංසලා
("සදා ඔබෙයි මා" ගී එකතුව)

අසන්න, නරඹන්න!




Image by Arek Socha from Pixabay

No comments:

Post a Comment

ඔබේ ප්‍රතිචාරය අගේ කොට සළකමි!

ඉස්සර දවසක - Issara Davasaka <br/>Dhammika Devasurendra ("ඉස්සර දවසක" ගී එකතුව)

මතකයි තවමත් ඉස්සර දවසක ලස්සන සවසක අත්වැල් බැඳ ගෙන අප දෙදෙනා මහවැලි අයිනේ නන්දන උයනේ මතකද හෙමිහිට පිය නැගුවා හන්තානේ කඳු පිසගෙන සුසි...