Saturday, November 21, 2020

සුවඳ හමන මලක්
Suvanda hamana malak

මලක්
සුවඳ හමන මලක්
ඈත දුරට සුවඳ හමන මලක්
දණක් එරෙන වගුරු බිමේ පිපී දිලෙන
නෙළන්න බැරි මලක්

අඳුරු මගේ ජීවිතයට
එළිය ගෙනා නිල්මිණි නෙත් ඔබේ නේද
සොඳුරු සිහින මගේ සිතට
රැගෙන පැමිණි සුර කුමරිය ඔබයි නේද

කිසිදු දිනක මට හිමිකර
ගන්න නොහැකි සුදු සියපත ඔබයි නේද
නමුදු මගේ සිත හදවත
ඔබ වෙතටම දිවයන්නේ අනේ ඇයි ද?

රසික සූරියආරච්චි, 2020

මේ පදමාලාවට තනුවක් සහ සංගිතය යෙදා ගායනා කිරීමට කැමති ගායකයෙකු/ගායිකාවක හෝ එසේ සැකසීමට කැමති සංගීතඥයෙකු සිටී නම් කරුණාකර මට පණිවිඩයක් එවන්න. ස්තුතියි.
rasika.suriyaarachchi@gmail.com

https://www.wallpaperflare.com/white-lotus-flower-with-pods-wallpaper-53336

No comments:

Post a Comment

ඔබේ ප්‍රතිචාරය අගේ කොට සළකමි!

ඉස්සර දවසක - Issara Davasaka <br/>Dhammika Devasurendra ("ඉස්සර දවසක" ගී එකතුව)

මතකයි තවමත් ඉස්සර දවසක ලස්සන සවසක අත්වැල් බැඳ ගෙන අප දෙදෙනා මහවැලි අයිනේ නන්දන උයනේ මතකද හෙමිහිට පිය නැගුවා හන්තානේ කඳු පිසගෙන සුසි...