Tuesday, December 29, 2020

එන්න ළඳේ - Enna lande

එන්න ළඳේ මගේ හදට
සතුට සුවය තුරුළු කරන්
ඔබේ සතුටු සුසුමින් මා හදවත
වේදනා දුක් කඳුළු නිවන්නට

එන්න ළඳේ මගේ ලොවට
ඔබේ හදේ රන් පහන දල්වලා
ඔබේ හදවතින් එළිය ලබාගෙන
අඳුරු මගේ ලොව එළිය කරන්නට

එන්න ළඳේ මගේ සිතට
දහසක් සිතුවිලි පොදි කර බැඳලා
මගේ හදවතේ ඔබ ගැන ඉපදුණු
ආදරයේ පෙම් ගීය ලියන්නට

රසික සූරියආරච්චි, 2020

මේ පදමාලාවට තනුවක් සහ සංගීතය යොදා ගායනා කිරීමට කැමති ගායකයෙකු/ගායිකාවක හෝ එසේ සැකසීමට කැමති සංගීතඥයෙකු සිටී නම් කරුණාකර මට පණිවිඩයක් එවන්න. ස්තුතියි.
rasika.suriyaarachchi@gmail.com

Image by stuart hampton from Pixabay

No comments:

Post a Comment

ඔබේ ප්‍රතිචාරය අගේ කොට සළකමි!

ඉස්සර දවසක - Issara Davasaka <br/>Dhammika Devasurendra ("ඉස්සර දවසක" ගී එකතුව)

මතකයි තවමත් ඉස්සර දවසක ලස්සන සවසක අත්වැල් බැඳ ගෙන අප දෙදෙනා මහවැලි අයිනේ නන්දන උයනේ මතකද හෙමිහිට පිය නැගුවා හන්තානේ කඳු පිසගෙන සුසි...